FAQ

Zarządzanie najmem krótkoterminowym

Jak możemy Ci pomóc?

Jak zacząć współpracę?

To proste! Skontaktuj się z nami i powiedz czego oczekujesz. Nasz pracownik przedstawi ofertę. Po podpisaniu umowy i przekazaniu nam lokalu, zajmujemy się przygotowaniem go do wynajmu. Od teraz możesz siedzieć spokojnie i cieszyć się dochodami z wynajmu.

Czy za wasze usługi pobierana jest opłata wstępna?

Nie pobieramy żadnych opłat wstępnych.

Co obejmuje plan kompleksowej obsługi zarządzania?

Bierzemy odpowiedzialność za pełne zarządzanie nieruchomością: pozycjonowanie na wiodących portalach podróżniczych, rezerwacje, kontakt z gośćmi, czynności związane z zameldowaniem i wymeldowaniem, sprzątanie, zmiana pościeli. Oferujemy także pomoc w organizacji transportu z oraz na lotnisko jeśli sobie tego zażyczą oraz podarunek na przywitanie, tak by od pierwszych chwil czuli się jak u siebie w domu. Dodatkowo śledząc rynek jesteśmy w stanie w optymalny sposób zarządzać ofertą, aby przyniosła jak najwięcej wyświetleń i rezerwacji. Chcąc uzyskać więcej informacji proszę napisać na adres: bok@hosthelper.pl

Jak rozliczane są płatności?

Na koniec każdego miesiąca sumujemy wpłaty za dokonane rezerwacje na Twoim apartamencie i po odliczeniu prowizji wysyłamy je bezpośrednio na podany przez ciebie rachunek bankowy. Przelewy realizowane są raz w miesiącu.

Jak mogę kontrolować obłożenie mojego lokalu?

Dostaniesz dostęp do Panelu Właściciela, w którym na bieżąco możesz sprawdzać obłożenie oraz dochód z danej rezerwacji wraz ze szczegółowym wyliczeniem. Ponadto na koniec każdego miesiąca wyślemy ci na pocztę elektroniczną zestawienie podsumowujące dany okres rozliczeniowy.

Na jak długo muszę zobowiązać się kontraktem?

Kompleksowa Obsługa Zarządzania zakłada minimalny okres sześciu miesięcy. Z uwagi na sezonowość oraz inne czynniki, okres krótszy niż 6 miesięcy mógłby nie w pełni odzwierciedlać oszczędności, które przyniosłoby ci korzystanie z usług Hosthelper przez dłuższy czas.

W jakim czasie od zawarcia umowy mieszkanie będzie dostępne do wynajmu?

Po przekazaniu nam w pełni przygotowanego lokalu, potrzebujemy dosłownie kilku dni na zorganizowanie sesji zdjęciowej i przygotowanie ofert.

Jak wyglądać będzie moje zaangażowanie po nawiązaniu współpracy?

Z momentem nawiązania współpracy i przekazaniem lokalu, możesz zrelaksować się wiedząc, że twoje mieszkanie jest w odpowiednich rękach. Koniec z przegapionymi szansami na rezerwacje, telefonami od klientów, którym w środku nocy zginęły klucze lub pękła rura z wodą. Koniec z obowiązkami związanymi z meldowaniem i wymeldowaniem gości oraz wynajęciem osób do sprzątania. Odtąd będziesz jedynie oczekiwać na raporty i płatności wysyłane na koniec każdego miesiąca.

Nie jestem właścicielem mojego lokalu. Czy mimo to mogę korzystać z waszych usług?

Najpierw musisz porozmawiać z właścicielem lokalu i uzyskać od niego zgodę pisemną.

Mam nowe mieszkanie, które wymaga remontu i doposażenia. Czy możecie pomóc w jego przygotowaniu?

Oczywiście! Współpracujemy z ludźmi, którzy są profesjonalistami w tym fachu. Skontaktuj się z nami, a chętnie obejrzymy twój lokal i przedyskutujemy pomysły na projekt wnętrza.

Co w przypadku sytuacji nadzwyczajnych, wymagających szybkiej interwencji takich jak wyciek wody, brak prądu, czy zgubienie kluczy? Zajmiecie się tym?

Obsługa gości jest naszym głównym priorytetem, dlatego zawsze będziemy starali się wyjść naprzeciw ich indywidualnym potrzebom i oczekiwaniom.

Oblicz prognozowany przychód z najmu krótkoterminowego*

*wyliczenia szacunkowe

Twój prognozowany przychód z najmu krótkoterminowego*

średni miesięczny dochód

*wyliczenia szacunkowe

Dołącz do nas i zarabiaj więcej!