O nas
-
9
lat na rynku
-
215
obsługiwanych apartamentów
-
18000
rezerwacji rocznie
Wiemy jak ważny jest spokój właścicieli powierzanych nam nieruchomości. Wiemy również, jak ważny dla naszych gości jest komfort pobytu w naszych apartamentach oraz jakość obsługi. Dlatego właśnie posiadamy własny serwis sprzątający oraz dział logistyki, aby mieszkania były zawsze utrzymane w należytej czystości i niczego w nich nie zabrakło. Serwis naprawiający szybko i sprawnie usunie ewentualne usterki tak, aby zarówno gość mógł cieszyć się pobytem w niezakłócony sposób a właściciel nie musiał martwić się o stronę techniczną. Obsługa recepcyjna chętnie i szybko odpowie na ewentualne pytania oraz doradzi, jakie wydarzenia odbywają się w mieście i jakie atrakcje warto zobaczyć tak aby goście nie tylko wyjeżdżali zadowoleni, ale równie chętnie do nas wracali.
Hosthelper to przede wszystkim ludzie, którzy go tworzą. Sumienny, zaangażowany i odpowiedzialny zespół dba o potrzeby naszych gości od pierwszego kontaktu aż po dzień wyjazdu.
CEO
Prezes zarządu. Związany z firmą od początku jej powstania. Odpowiada m.in. za rozbudowę oferty, pozyskanie nowych lokalizacji, współpracę z kluczowymi klientami firmy oraz za kwestie technologiczne.
COO
Wiceprezes zarządu. Związany z firmą od początku jej powstania. Nadzoruje logistykę, zaopatrzenie oraz serwis sprzątający, a także negocjacje z głównymi dostawcami i partnerami.
Oblicz prognozowany przychód z najmu krótkoterminowego*
*wyliczenia szacunkowe
Twój prognozowany przychód z najmu krótkoterminowego*
średni miesięczny dochód
*wyliczenia szacunkowe
Dołącz do nas i zarabiaj więcej!